Samorząd Uczniowski

 

Uczniowie oddali swój głos w wyborach szkolnych do Samorządu Uczniowskiego.
Największą liczbę głosów uzyskał uczeń klasy VIII b Kordian Kulczycki i to on pokieruje Samorządem Uczniowskim. Jego zastępcami zostali Bartosz Gruszecki z klasy VII b i Karol Ulak z klasy VIII a.

 SU

14 PAŹDZIERNIKA 2020

DZIEŃ 14 PAŹDZIERNIKA 2020- ŚWIĘTO EDUKACJI NARODOWEJ

DZIEŃ WOLNY OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZYCH

Informujemy, że w tym dniu szkoła organizuje zajęcia opiekuńcze dla uczniów wymagających opieki zgłoszonych do wychowawców klas do dnia 9.10.2020.

Zgłoszenia na obiady na rok szkolny 2020/2021

Zgłoszenia na obiady na rok szkolny 2020/2021 będą od 27.08.2020 r. drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 17 748 20 12. Formularz (karta zapisu dziecka na obiady) dostępny jest TUTAJ oraz u wychowawców klas (1 września).

Płatności za obiady należy dokonywać w dniach 1–3.09.2020r. na konto nr:

42 1020 4391 0000 6402 0187 6630 - Bank PKO BP

W tytule przelewu należy wpisać „obiady – imię i nazwisko ucznia oraz klasa”.

Informacja dla rodziców uczniów korzystających z pomocy MOPS-u – warunkiem otrzymania posiłku jest przedstawienie aktualnej decyzji.

W związku z zaistniałą sytuacją obiady dla uczniów w szkole wydawane będą od 7 września.

 

Opłata za żywienie (obiady) w miesiącu wrześniu w:

– szkole wynosi 72,00 zł (18 dni x 4,00zł)

– w Punkcie Przedszkolnym (śniadanie + obiad + podwieczorek) wynosi 121,00 zł (22 dni x 5,50 zł)

WAŻNA INFORMACJA DLA RODZICÓW

Drodzy Rodzice!

W związku ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego 2020/2021 oraz obecną sytuacją epidemiologiczną podjęliśmy szereg działań organizacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieci podczas pobytu w szkole.

Zgodnie z procedurami opracowanymi na podstawie wytycznych MEN, MZ i GIS:

– do szkoły mogą uczęszczać uczniowie bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz ci, których domownicy nie przebywają na kwarantannie;

– uczniowie wchodzą do budynku szkolnego tylko wejściem głównym (od ul. Bernardyńskiej);

– rodzice przyprowadzający dzieci mogą wejść jedynie do przedsionka;

– w szkole (poza salami lekcyjnymi) obowiązuje zasłanianie nosa i ust maseczką lub przyłbicą (wyposażenie we własnym zakresie);

– na terenie szkoły obowiązują ogólne zasady higieny: częste mycie rąk, dezynfekcja, ochrona podczas kichania i kaszlu;

– w częściach wspólnych ograniczamy gromadzenie się uczniów (przerwy między lekcjami uczniowie w większości spędzają w salach lekcyjnych pod opieką nauczycieli, według harmonogramu wychodzą na boisko szkolne i wyznaczone korytarze);

– w czasie przerwy na korytarzu mogą przebywać jednorazowo uczniowie dwóch klas;

– uczniowie korzystają ze stołówki szkolnej według harmonogramu, z którym zostaną zapoznani w pierwszych dniach nauki przez wychowawców klas (stołówka rozpoczyna wydawanie posiłków dla uczniów szkoły od 7 września);

– uczniowie nie mogą przebywać na terenie szkoły poza wyznaczonymi godzinami zajęć. Po lekcjach niezwłocznie udają się do domu lub do świetlicy;

– w każdej sali zapewnia się płyn do dezynfekcji. W toaletach znajduje się mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe;

– żadne osoby postronne nie mogą wchodzić na teren szkoły. W razie absolutnej konieczności, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, należy przy wejściu czekać na pracownika, który skieruje do sekretariatu szkoły.

Dyrektor szkoły,
Małgorzata Drozd-Ulijasz